مویه کن
نوشته شده توسط : farzaneh

آسمان امشب به حالم مویه کن
                

                       روح تب دار مرا پاشویه کن

 

آتش افکند عاشقی بر حاصلم
                

                    گریه کن در مجلس ختم دلم

گریه کن ای عشق روحم تیر خورد
               

                          شانه احساس من شمشیر خورد

شوخ چشمی بی شکیبم کرده است 
               

                      با خودم حتی غریبم کرده است

شوخ چشم است و دلم در چنگ اوست 
                

                          هر چه هست از چشم پر نیرنگ اوست

او که می گویند پشت خواب هاست
              

                       دختر فرمانروای آب هاست

او که خویشاوند نزدیک گل است
               

                           شرح احساسات سبز بلبل است

او شبی آمد مرا دیوانه کرد
                

                        او مرا یک باغ بی پروانه کرد

آن بلا آن درد خوب سینه سوز
                

                    از کجا آمد نمی دانم هنوز

شاید از ته توی جنگل های راز 
                 

                     شاید از پشت کپر های نیاز
 

آمد و بر بام روحم پر کشید
               

                        از سر پرچین قلبم سر کشید

آمد و من پیش پایش گم شدم
                

                      از جنون ورد لب مردم شدم

آمد از دردش پرم کرد و گذشت
              

                             بی وفا سیلی خورم کرد و گذشت

رفت و طاق عشق من آوار شد
               

                          رفت و منصور دلم بر دار شد

رفت و کوه طاقتم را باد برد
               

                       یوسف امید من در چاه مرد

 





:: بازدید از این مطلب : 1130
|
امتیاز مطلب : 267
|
تعداد امتیازدهندگان : 67
|
مجموع امتیاز : 67
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
SaEeD در تاریخ : 1393/3/11/7 - - گفته است :
سلام
من از وبلاگت خیلی خوشم اومد برای همین با اجازت باهات تبادل لینک کردم

/weblog/file/img/m.jpg
nono در تاریخ : 1390/11/29/6 - - گفته است :
سلام به وبسایت من سری بزن مرسی

/weblog/file/img/m.jpg
پروانه در تاریخ : 1389/12/27/5 - - گفته است :
با سلام و آرزوهاي خوش

اميدوارم بيشتر از هميشه

موفق باشي


/weblog/file/img/m.jpg
ساده دل در تاریخ : 1389/12/9/1 - - گفته است :
سلام .به حسن سلیقه ات تبریک می گوییم حتی اگر اشعارکپی باشد.یا حق

/commenting/avatars/farzaneh84-58751.jpg
حامی در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :
سلام عزیز،باید بگم وبلاگت محشره...مطالبت هم خیلی زیبا بودن
خوشحال میشم یه سر به منم بزنی و اگه دوست داشته باشی حاضرم باهم تبادل لینک کنیم
فداااااااااااااااااااان

/commenting/avatars/avatar10.jpg
فرزانه در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :
سلام

وبلاگم نوپاست

خوشحالم کردی بهم سر زدی

راستی اسم جفتمون فرزانس

من یه وبلاگ دیگه دارم

این آدرسشه

WWW.FERIMATIN.BLOGFA.COM

بازم بیا پیشم

دوست دارم

/weblog/file/img/m.jpg
معصومه در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
زیبا بود

/weblog/file/img/m.jpg
جانان در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥لحظات شادی خدا را ستایش کن، لحظات سختی خدا را جستجو کن، لحظات آرامش خدا را مناجات کن، لحظات درد آور به خدا اعتماد کن و در تمام لحظات خداوند را شکر کن… ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥

/weblog/file/img/m.jpg
جانان در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥به نام خدایی كه هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ، رنگین كمان را هفت رنگ ، شاپرك را صد رنگ … و من را دلتنگ دوستان آفرید …♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥

/weblog/file/img/m.jpg
جانان در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
شب ها چراغ دلت رو روشن بذار . تا فرشته ها راه پاكی رو گم نكنن شب های بی فرشته سنگین میگذره مثل روز های بی تو ….*0..0*0..0*0..0**0..0*0..0*0..0*0..0**0..0*0..0*0..0*0..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: